יום חמישי, 28 בדצמבר 2017

מדפים מודולריים למחסן

ביום שתקימו מחסן משלכם או שתרכשו מחסן כלשהו לגינה, אתם תוכלו להיות על גג העולם ולחשוב שכל בעיות האחסון מאחוריכם. לפני שאתם מתחילים להתלהב ולקפוץ מעל לפופיק, המקום שלכם יכול להיגמר כבר בשבועות הקרובים ולא כי המחסן לא מספיק גדול, אלא כי אתם לא יודעים כיצד לסדר אותו נכון. מדפים מודולריים למחסן הם הפתרון הכי טוב שיכול להיות.

מהם מדפים מודולריים?



מדפים מודולריים הם למעשה יחידת מדפים שמגיעה כמקשה אחת אך ניתנת לשינוי בהרכבה. יחידת המדפים יכולה להיות רחבה מאוד או צרה מאוד, גבוהה או נמוכה וכן הלאה, כאשר יש לכם קשת רחבה של אפשרויות שניתן לבחור. המדפים עצמם, היכן שתצטרכו להניח את הציוד שלכם שאתם רוצים לאחסן, יכולים להשתנות במספרם וזה היתרון הגדול של המדפים. למעשה, תוכלו לבחור כמה מדפים יהיו בכל יחידת מדפים כאשר על ידי משיכה פשוטה של המדף מהמסילה שלו תוכלו לקבל איזה שטח אחסון שתרצו.

מדפים מודולריים למחסן: כל הדרך לבחירה הנכונה



·         גם העובדה שבחרתם מדפים מודולריים למחסן לא אומרת שכל בעיות האחסון מאחוריכם כי אתם צריכים לדעת כיצד להתאים אותם נכון וכיצד צריך לאחסן נכון. הטעות הכי גדולה היא לבחור מדפים שלא מתאימים לגודל המחסן. קחו בחשבון שהמדפים יורכבו בתוך המחסן ולכן ניתן לבחור יחידות מדפים גדולות שמבחינתכם יכולים לכסות קיר שלם. אמנם זה יהיה קיר שלם שלא יהיה לשום שימוש אחר, אך איזה שימוש כבר יכול להיות לו אם לא לאחסון?
·         אם תבחרו יחידות מדפים נמוכות מידי אתם תפספסו את כל העניין באחסון במדפים מודולריים. מדפים אלו אמורים לחסוך לכם במקום, בעיקר על חשבון מקום שגם ככה לא מנוצל על ידכם, והמקום הזה הוא החלקים הגובים של המחסן. אם אין מדפים מודולריים, המקום הזה הוא סתם אוויר, ואת האוויר הזה תהפכו לשטח אחסון אם תבחרו מדפים גבוהים. שם תוכלו לאחסן מוצרים או ציוד שאתם לא צריכים בתדירות גבוהה.

כשבוחרים מדפים מודולריים למחסן צריך לחשוב לטווח הארוך. בחרו מחסנים איכותיים ועמידים, גם אם הם יהיו יקרים יותר, כי הם יחסכו לכם כסף בטווח הארוך.

המאמר מדפים מודולריים למחסן פורסם לראשונה באתר בסטופרוד מובילים  
stoproad.org  December,28,2017 via



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה